reklam
MERHABA SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ KADIN SAĞLIK BAKIM GİBİ BİR ÇOK SİTEMİZDE YAZILARIMIZ VARDIR SİTEMİZ SADECE ÖGRETİM OKUMA İÇİN YAZMIŞ OLDUMUZ BU YAZILARDIR LÜTFEN KADIN SAĞLIK BAKIM GİBİ OKUDUNUZ ÜRÜNLRİ SAKIN DENEMEGİN BİR DOKDORA BAŞ VURMADAN YAPMAYINIZ https://beniokudunmu.blogspot.com.tr/ SİTEMİZ TANITIM ÖGRETMEK OKUMAK AMACI TAŞIMAKDADIRUYGULAMA YAPMAYINIZ SİTEMİZ SORUMLU DEGİLDİR BİRŞEYLER ÖGRENDİSENİZ BİR TEŞEKÜR YETERLİDİR,,,

Hamile kalmayı kolaylaştıran gıdalar nelerdir

Yazar Ahmet Girgin 26 Mayıs 2018 Cumartesi 0 yorum
Hamile kalmayı kolaylaştıran gıdalar nelerdir;

Hamile kalmayı kolaylaştıran gıdalar nelerdir
Hamile kalmayı kolaylaştıran gıdalar nelerdir
Hamile kalmayı kolaylaştıran gıdalar nelerdir; Uzmanlar sağlıklı beslenmenin hamile kalmayı% 80 kolaylaştırdığını söylüyor. Hangi gıdalar hamile kalmanızı kolaylaştırır?

Hamilelik döneminde folik asidin bulunduğu besinler, demir, çinko ve kalsiyum bol olan ve lifli gıdalar hamile kalmayı kolaylaştırır. Tereyağı – bol demir kaynağıdır, vücudun direncini artırır ve hormanları çalıştırıyor. Armut – tüm salgı bezlerini çalıştırma fonksiyonuna sahiptir. Karnıbahar – kompozisyonu E vitamini ve cinsiyet hormonunun gücünü artırır. Lahana – çiğ yenilmesinde daha cok faydalıdır. Vitaminlerle zengin sebzedir. Kök – menstruasiyanı düzenler, bir yandan da dayanıklılığı artırır. Sarımsak – salgı bezlerini çalıştırır ve vücudu temizler. Merci – ruh düşkünlüğünün karışını alır ve ceninin anne karnında güçlü olmasını sağlar. Kereviz – cinsiyet organının faaliyetini arttırır ve salgı bezlerini çalıştırır.

Uskumbriya, altınbalıkgibi Omega 3-le zenginbalıkyağlarıhamilelikdönemindemutlaktır. Hamilekalmayakarşıetkigösterenbesinlernelerdir? Hamilekalmayayardımcıolanbesinlerikabuletmekleberaber, yan etkigösterenbesinleribirsüreliğinehayatınızdançıkartmalısınız. Protein ihtiyacınızıbitkiselerzaglardankarşılamalısınız. Hayvanetiniazarazaryemenizönerilir. Gözlemlersonucundasöylenenleregörehayvanetindeneldeedilen protein% 39 kadınlardayumurtalıklarınınetkinliğinidüşürür. Beyazpirinç, patates, beyazekmekgibibasitkarbohidratları, siyahpirinç, siyahekmek, buğdayunu ile degiştirmenizönerilir.

Hiç yorum yok: