reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Erkeklerin dikkatine Kızlara bu sözleri söylemeyin!

Yazar fotoahmet 24 Mayıs 2018 Perşembe 0 yorum
Hem kadınların, hem de erkeklerin sevgililerinden duymak istemediği cümleler var. Hatta nefret ettiği cümlelere göre, ayrılanlar da olur. Aynı sözler nelerdir ve neden nefret edtiklərinin nedenlerini aşağıda okuyabilirsiniz.


Sakinleş
Her defasında “sakitleş” sözünü duymak kadınlarda tahriş oluşturur. Bu cümle daha ciddi durumlarda DEYILMELIDI.

Saçına ne yaptın?
Kalbim istedi kestim veya boyadım. Ben çok beyenmişem. Beğenmediğini bu kadar kaba şekilde ifade etmese, daha iyi olurdu. Eğer beni seviyorsa, böyle de sevmelidir.

Çok duygusal!
Evet, duygusal ve duygusalım. Çünkü doğa kadınları böyle yarattı. Sinema izledikde, stres geçirdiğimizde ağlaya bilirim. Buna göre beni qınamamalıdır.

Önceki sevgilim de sana benziyordu!
Bana ne senin önceki sevgilinden? Madem ki, eski sevgilindi … Bu kadar dikkatsiz olması beni deli ediyor. Darıxıbsa, gitsin onunla görüşsün.

Her şey kontrol altındadı, rahatsız olma …
Aslında, hiçbir şey kontrol altında değil! Eminim ki, istediğini son anda edecek. Sadece, benim başımı katmaya çalışıyor.

Annem gibi konuşuyorsun!
Mukayese edilmekten nefret ediyorum. Madem ki, anası da benimle aynı fikirdedi, muhtemelen, doğru diyoruz. Fakat o, yaptığının yanlış olduğunu kabul etmeyecek.

Bu kıyafetleri kaça aldın?
Sence, giysilere aşırı para harcamıyorsun ki? Beğen ve aldım. Hem de onun parası ile almadım axi … beni müsrif hesap etmesi, qıcıqlandırıcıdı. Üstelik fiyatını soruşmağını ayıp buluyorum.

Asabisin, sonra konuşuruz!
Tartışmadan kaçmak için böyle variantlara el atması hiç iç açıcı değil. Başka cevaplayabilir demeye sözü olmadığı için böyle konuşuyor …

Bu giyim seni götü gösterir!
Ben kendimi bu giyimde mükemmel hissediyorum. Bu kadar kaba görüş bildirmesi, insanı itiyor

Bence, işten çıkmalısın çünkü kadın evde oturmalı ve çocuklarını böyütməlidir …
Kadın evde oturmalıdır diyen kişiyle birlikte olmak mümkün değildir.

Feministler gibi davranma!
Kadın haklarını önemli bulmayan ve sert erkeklerin en çok kullandığı sozlerdendir. Bu tip erkekler kadınların elde ettiği başarıları sindiremez.

Çocuk gibi hareket etme
Doğası çılgın insanım. Bu nedenle çocuklar gibi davranabilirim. Davranışım kimseye zarar vermiyorsa, neden de kendimi ciddi aparmalıyam? Bu sözler kobudluqdan başka abir şey değildir.

Seni her aradıgımda telefonu acmalısın
Benim yalan danışmadığımı bilir ve gerektiğinde haber veriyorum. Sürekli olarak hesap vermek çoc sıkıcıdır. Bazen işim olabilir ve teli almaya imkanım olmayabilir.

Bu kadar alışveriş olmaz!
Çok para xərcləməyimi istemiyor. Fakat ona giyim aldığınızda bu tür konuşmuyor ve çok sevinir.

Bu giyimde nasıl dışarı çıkarsın?
Kısa ve dekolte giydiğim zaman en çok nefret ettiğim kelimedir. Nereye ve nasıl geyindiyimi biliyorum. Aslında, kendisinin de bayılır. Kıskanç olduğu için kısa geyinmeyime izin vermiyor.

Hiç yorum yok: