reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Kadınların Sevmediği Sözler

Yazar fotoahmet 24 Mayıs 2018 Perşembe 0 yorum
1) “kölemsin
2) “Bütün günü evdesin ne iş yaptında yoruldun?!”
3) “Otur evdeel işi yap !”


4) “5-6 lira para kazanıyorsun onu da tepemize vurma”
5) “Bu evde sadece benim dediğim olmalı! Vesselam!”
6) “Bayram tatilinde gidip ancak bizimkilere bayramlaşacagız”
7) “Ben erkeğim, sen benim istediğimi yapmak zorundasın”
8) “Sen erkek işine karışma!”
9) “Sen kadınsın, otur oturduğun yerde”
10) “Bunları kim kim sokuyor kafana?”
11) “Kadınlardan yönetici olmaz”
12) “Kadınlardan şoför olmaz”
13) “Kadınlar futbol nedir anlamazlar”
14) “Çalışmak senin neyine ?”
15) “Bütün kadınlar aynıdır.”
16) “Hiç kimse annem gibi güzel yemek pişiremiyorr”
17) “Sen ne anlıyorsun ki?!”
18) “Annem geliyor. Haberin olsun”
19) “bakarız”
20) “Sen başaramazsın ver ben yapayım”
21) “Ben demiştim”

Hiç yorum yok: