reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Kadınları Sinirlendiren sözler

Yazar fotoahmet 24 Mayıs 2018 Perşembe 0 yorum
1. “Kölemsin”
2. “Bütün günü evdesin ne iş yaptın ki, böyle yoruldun ?!”
3. “Otur evde işivi gör!”


4. “5-6 lira para kazanıyorsun onu da tepemize vurma”
5. “Bu evde sadece benim dediğim olmalı! Vesselam! “
6. “Bayram tatilinde gidip ancak bizimkilere baş çekeceğiz”
7. “Ben erkeğim, sen benim istediğimi yapmak zorundasın”
8. “Sen erkek işine karışma!”
9. “Sen kadınsın, otur oturduğun yerde”
10. “Bunları kim sokup senin beynivə?”
11. “Kadınlardan yönetici çıkmaz”
12. “Kadınlardan şoför olmaz”
13. “Kadınlar futbol nedir başa düşmezler”
14. “Çalışmak senin nəyivə gerekir?”
15. “Bütün kadınlar aynıdır.”
16. “Hiç kimse annem gibi güzel yemek bişire bilmiyor”
17. “Sen ne anlıyorsun ki ?!”
18. “Annem geliyor. Haberin olsun “
19. “Bakarız”
20. “Sen başaramazsın ver ben eləyim”
21. “Ben demiştim axi“

Hiç yorum yok: