reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Erkeklerin En cok Söyledikleri Yalanlar

Yazar fotoahmet 24 Mayıs 2018 Perşembe 0 yorum
Sevgilinizin ya da eşinizin hiç yalan söylediğini aklınıza geldi mi?

Eğer partneriniz “asla yalan konuşmuyorum” diyorsa, ona asla inanmayın. Çünkü erkeklerin sık sık söyledikleri yalanlar var.

 Özür dilerim
Bu cümleyi tüm erkekler kullanır. Erkekler sinirli halde olan sevgililerini bu cümleyle sakinleştirmeye çalışırlar.

Anneni çok seviyorum
Bazen bir kadının kalbini fethetmek etmenin en büyük anahtarı onun ailesidir. Erkekler de sevmeseler bile bu cümleyi kullanmaktan çekinmiyorlar.

Romantik filmlere bayılır
Kadınların çoğunluğu romantik olduğuna göre erkekler de bazen kendilerini bile gösterirler. Güya onlar duygusal olan her şeyden hoşlanırlar. Aslında çoğu erkeklerin romantik filmlerden nefret gidiyor.

Bu ev artık senindir
Inanmayın. Çünkü bu cümle sadece ilk kez için geçerlidir.

Köpeğe bile bakıyorum
Partnerini  kırmak istemeyen erkeklerin en çok kullandığı, kadınların ise duymaktan yorulmadığı yalan …

Yemeklerin çok tatlıdır
Ay … Yalansa sizi! Acaba, bu yalana inanan kadın kaldımı?

Cenifer Lopez gibisin
Bu da bir başka yalan. Ancak bu sözleri duyunca kadınlarda özgüven oluşur

Şarkıcıya bakmıyorum
Şarkıcıya bakmıyorum, şarkısına kulak veriyorum Şarkısına kulak veriyorsan git radyodan, ya da mp3 player`dən kulak ver Peki neden klipine bakıyorsun.

Sonra konuşuruz
Sarf elemiyen sohbet gittiğimde erkekler bu yolla meseleden kaçınmaya çalışırlar

Hiçbir kadını senin kadar sevmedim
Muhtemelen sizden öncekinede  aynı sözü söyledi

Hiç yorum yok: