reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Erkeklerin yalanları

Yazar fotoahmet 24 Mayıs 2018 Perşembe 0 yorum
“Seni seviyorum”, “Seni arayacağım” yalanı 
Hiç şüpheniz olmasın ki, erkekler yalan söylüyor. Örneğin, hangi erkek “Beş dakika sonra evdeyim” demiyor, barda yeni içki içmeye başladığı saatlerde …


Ya da hangi erkek eşini götürmediği yemek devetinden sonra “Konukların eşleriyle birlikte geleceğini bilmiyordum” – diyor…
Dürüst olmak gerektiğinde, hikayeleri kurma ikna edici olabilir. Ama bunun kendimizi kandırmaktan başka bir işe yaradığını söyleyemeyiz. Hanımlar, öyleyse sıkı durun! Sizin için erkeklerin en sık başvurdukları yalanları deşifre ediyoruz “Sene arayacağım” yalanı
Aslında demek istediği şudur: “Seni arama ihtimali var“
Bu erkeklerin sık sık başvurdukları yalanlardan biridir. Eğer size çağrı etmeyecekse, bunu açıkça söyledi sizi üzmek istemiyor ve bu cümleyi kullanıyor. Hanımlar, öyleyse telefonun yanında daha çok beklemekten vazgeçin ve hayatınızı yaşayın!
” Çağrı yapacağım“ yalanı : dedikten sonra bir kaç gün telefonunuza çağrı gelmiyorsa, demek ki, beklediğiniz arama hiçbir zaman gerçekleşmeyecek.

“Sevişmek istediğime göre burda değilim, sadece birlikte biraz uzanmak istiyorum“

Aslında şunu demek istiyor: “Seninle sevişmek istemesem zaten burada olmazdım. Niyetim, birlikte uzanarak seksi ilişkiye bir şans yaratmak”
Aynı yatağa uzandığı kadınla seks yapmak hangi erkeğin aklından geçmez ki! Bu yöntem erkeklerin, sizin çok isteksiz göründüyünüz zamanlarda sizi sekse zorlamak yerine, daha istekli olmanız için işi kolaylaştıracak bir yöntemdir. Kişi böyle diyorsa, onu takip edin: “Kırmızı ışık” lar sönüp “yeşil” yananda fırsatı kaçırmayacak ve hemen “maça” başlayacak.

“Şİndiye bu kadar güzel sevişmemişdim“

Aslında şunu demek istiyor: “İyi seviştik …”
Bu ilk sevişmesi değilse, ya da olağanüstü hafızası yoksa, erkek hiçbir zaman şimdiye kadar yaşadığı sevişmelerin detaylarını hatırlayamaz. Ama bu yalanı bir kompliman olarak kabul edebilirsiniz.
Bu sonraki sevişmeye sizi teşvik etmek için seçilmiş yoldur.

“Seni seviyorum”

Aslında şunu demek istiyor: “Senden hoşlanıyorum“.
Erkekler aşkını ilan eden kadına otomatik olarak “seni seviyorum” karşılığını verir. Ama bu gerçekten aşık olması anlamına gelmez. Evet, seks anlamında, ya da duygusal olarak aranızda gittikçe güçlenen bir bağ oluşabilir, ama aslında kullandığı söz, sizi kaybetmek istememesinden dolayı verilmiş hızlı bir tepkidir. Eğer siz demeden önce diyorsa, gerçek olabilir.

“Evli değilim“

Aslında şunu demek istiyor: “Evliyim ama kendimi karıma adamış değilim“.
Bazı erkekler kağıt üzerinde evli olduğu halde bekarlar gibi davranmakta ve bekar hayatı yaşamaktan zevk alır. Belki gerçekten de evliliği sevgi üzerinde değil, belki de bitmek üzeredir. Ama evde onu bekleyen ve ona bağlı olan karısı olan erkekler de ne yazık ki, maceraya atılmaktan çekinmezler. Bu durumda instinktləriniz size yardımcı olabilir. Eğer instinktləriniz size onun evli olabileceğini söylüyorsa, instiklərinizə güvenin.

“Sen benim sorunum değilsin“
Aslında şunu demek istiyor: “Benim problemim sensin, ancak bunu diyemiyorum“.
Bir erkeğin en büyük kabusu kadından ayrılmak ve kadını bundan dolayı (belki ayrılık mesajından sonra) ağlarken görmektir. Buna göre erkekler kadınları gözyaşları içinde bırakacak sözler söylemekten çekinirler.
Bu fikrin başka bir versiyonu, “Benim için aşırı iyisin“, ya da “Ben sana layık değilim” dir.

“Bu sözleri daha önce hiç kimseye söylemedim“
Aslında şunu demek istiyor: “Bunu sana daha önce hiç söylemedim“.
Erkek için itiraf etmek hiç de kolay değil. Bu, herkes tarafından bilinen gerçek olduğuna göre kadına, sadece “ona” itiraf ediyormuş gibi bir izlenim vermek, kadının kalbini kazanmanın en kolay yoludur. Bu kadına “seçilmiş” adam, en “özel” kadın olduğu hissini yaşatıyor. Hanımlar, buna dikkat edin! Bu yalana aldanan bir erkeğin avucunun içine düşmeniz o kadar da garip değil.

“Senin aileni seviyorum“

Aslında şunu demek istiyor: “Onların üstesinden gelebilirim“.
Akıllı bir erkek, anne ve babasıyla iyi ilişkisi olan bir kadınla birlikte olurken, ailesi hakkında neleri söylemek konusunda iki kez düşünür. Çünkü ailesine bağlı olan bir kadının kalbini fethetmek için en iyi yol onun ailesi hakkında güzel sözler söylemektir.
“Babasının kızı“, ya da “annesinin bir tanesi” için söylenecek en iyi iltifat, ne kadar iyi aileye sahip olduğunu dile getirmektir. Gerçekten öyle düşünmese de … Bu, birbirine bağlı olan aileyle kabul edilmeyince en akıllı yoldur.

“Hayır, o kadınla hiçbir zaman ilişkim olmamıştı“

Aslında şunu demek istiyor: “Evet, onunla ilişkim oldu, ama bunu sana söylersem, deli olursun“.
Erkekler önceki ilişkileriyle ilgili bilgi vermek istemeyende sıkça bu aldatmacaya başvurmaktadırlar. Çünkü sorulacak sorularla yüzleşmekten korkarlar. Peki o sorular nelerdir? Örneğin, Yatakta benden iyiydi? Benden güzeldi? Onu sık sık düşünüyorsun? Ona karşı hala bir şeyler hissediyor musun? Ayrıldıktan sonra hiç görüşdünüzmü? Ayrılmayı sen istedin, yoksa o mu? Neden ayrıldınız?

Erkeklerin söylediği yalanlar, Encok söylenen yalanlar, erkekler neden yalan söylüyor, erkeklerin kullandıgı yalan cümleler nelerdir, Erkeklerin yalancıları

Hiç yorum yok: